Videók
 

A Pilates célja a testi-lelki egyensúly és felfrissülés elérése. A módszerről bővebben honlapunkon olvashatsz.

A Pilates gyakorlatok elvégzése során elkerülhető a kimerülés, az izomláz és a görcsök kialakulása.

A Pilates sikeres alkalmazásának titka az alapok megfelelő elsajátításában rejlik.

A következőkben gondosan összeállított gyakorlatokat mutatunk be a Pilates módszer alapjairól.

Kezdetben a bemelegítés néhány gyakorlatát nézhetitek meg, de a lista folyamatosan bővül. Írj egy emailt a info@pilates.hu címre, ha értesítést szeretnél az új videókról!  (A címedet kizárólag erre a célra használjuk fel és nem adjuk át senkinek.)

  1. A Pilates légzés

  2. Hasprés (imprint- release)

  3. Biccent- ellazít (node- release)

  4. A vállak bemozgatása (shoulder depression)

  5. Csípő gördülés (hip-roll)

  6. Csípő bemelegítés (hip-resistant)

  7. Hasizom bemelegítés (ab-prep)

  8. Százszor (hundred)

 

A videókat a fenti linkre vagy a jobb oldali képsorra kattintva tudod indítani.  Ha lassú az internet kapcsolat, akkor a linkre jobb egér gombbal kattintva válaszd a "Mentés másként"-t, és a helyi maghajtóról indítsd el inkább.  A legtöbb videó lejátszó lejátsza a fájlokat, de a Windows Media Player biztosan.  :)

További YouTube PILATES videók!